onsdag 7 augusti 2013

850.

I Söndags firade vi våran första bröllopsdag. Pappersbröllop kan det kanske kallas så? 

Vi firade iallafall dagen med att göra en enorm picknick och gå ut och lägga oss på en filt i en skuggig park. Edith sov i nästan två timmar och jag och älsklingen åt gott och bara låg och kramades!
När Eddan vaknade så fick hon också vara med och mysa och efter fyra timmar ute på filten så promenerade vi hem och startade grillen och gjorde i ordning en riktig brakmiddag och skålade med champis! Kvällen avslutades med titanic och en marängtårta för två:)


Två bilder från när vi satt i parken:)



Tänk att vi nu klarat av det första året som gifta, de säger ju att det är det svåraste året, hehe. 


En bild från bröllopet och när vi skulle åka iväg och fotas:)


När jag tänker tillbaka på bröllopet så kommer jag ihåg skräcken över att gifta sig och vara gravid. Bara några dagar innan bröllopet så blev jag inlagd för att jag kräktes så mycket och jag tänkte att det här kommer aldrig gå, vi får ställa in tills nästa år. 

Bröllopsdagen var som tur var den enda dagen på hela sommaren som jag inte kräktes en enda gång. Jag var tvungen att äta tolv  tabletter emot kräkningar och illamående för att inte spy något den dagen. 
Och den dagen var den enda dagen jag ville spy, jag har nog aldrig varit så nervös nån gång som innan jag gick nerför gången och fick ögonkontakt med Per. Då blev jag lugn, älskade man! 
På det stora hela så var det en underbar dag med några av de finaste stunderna i livet:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar