söndag 14 juli 2013

841.

Hallå och hej i stugorna. Nu var det väldigt länge sedan jag uppdaterade här sist.
Detta beror på att vi bytt lägenhet och inte längre har något internet. Antagligen kommer vi att ha samma otur denna gången som vi hade förra gången vi bytte lägenhet då vi var tvungna att vara utan internet i tre månader.  Men men, vad gör väl det om hundra år.

Iallafall så har vi tagit en paus från allt flyttkaos och åkt på semester. Just nu befinner vi oss i Hovs Hallar hos min mamma, här har vi det lika galet men roligt som vanligt. Ett snabbt men supermysigt stopp i Uppsala har vi också hunnit med hittills.


Annars då? Livet rullar på och Eddan utvecklas för varje dag som går. Numera när hon skriker sådär hysteriskt skriker hon ofta maa maaa maa maa ma och en gång skrek hon mamma klart och tydligt samtidigt som hon kollade på mig. Det är antagligen bara tur i oturen att hon råkade säga mamma men jag blev superglad ändå, hehe.


Hon har också börjat att småkrypa, det är inte något riktigt kryp på henne än men hon har definitivt börjat få in tekniken, nu ska hon bara utveckla den lite så att det inte tar hundra år att komma framåt.  

Det ska bli så skönt när hon äntligen kan börja krypa så att min rygg får vila lite ibland. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar