torsdag 13 juni 2013

832.

Hallå i stugorna, nu var det ett tag sedan sist igen. Så här kommer en liten uppdatering om min födelsedag till att börja med.

Jag har hunnit fylla 25år och vilken underbar födelsedag det var sedan! 
På morgonen blev jag väckt med fika på sängen och härlig födelsedagssång av Per och Edith. Sen så fick jag paket och kanske det finaste jag någonsin fått, Ediths första teckning! Det är något jag kommer att spara för alltid<3 
När de kom in med frukosten så blev jag alldeles tårögd av lycka. Tänk att få firas av sin alldeles egna lilla familj, det bästa någonsin:)

Framåt dagen så fick vi fikagäster som kollade på prinsessbröllopet med oss och så stannade Camilla kvar och åt med oss. Det blev grillat vilket alltid är lika gott. Sedan kom ännu mer gäster och fikade och när kvällen kom så var vi så trötta att vi slumrade in på en gång. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar