lördag 8 juni 2013

830.

Hallå, det här blir ett väldigt sent och ett väldigt kort inlägg. Jag ville mest bara säga att idag har varit en mycket trevlig dag med släkt, värme, fint väder och familjen:) 

Däremot så har Edith varit gnällig nu på kvällen. Det tycker jag är jättejobbigt. Jag undrar varför hon är det och blir genast så otroligt orolig att något ska vara allvarligt fel. Eftersom hon nästan aldrig gnäller eller skriker så blir jag så orolig när hon väl låter. Jag vill ju inte att hon ska behöva ha det jobbigt liksom. Jag vill att Edith ska må bra. 


Men då brukar folk runt om kring mig säga till mig "herregud hon pratar ju bara lite". 
Hehe när man har en väldigt lugn och stillsam dotter så är det ovant när hon låter med högre volym:)

Men idag har hon faktiskt gnällt och gråtit på riktigt. Vad hände där liksom? Folk brukar skämta om att Edith inte kan gråta(självklart gör hon det ibland men det är väldigt väldigt sällan). Det tog nästan en timme att söva henne och under kvällen så var hon sådär allmänt missnöjd, hon skrek väl inte direkt men hon röt till ibland och visade bestämt att hon var missnöjd över något.

Jag hoppas innerligt att det var allt folk och rännande hit och dit i sommarvärmen som gjorde henne lite otålig ikväll, vi får väl se hur det tar sig nu de närmaste dagarna. 


Nåväl jag tänkte egentligen inte rabbla på såhär, jag tänkte mer bara säga att dagen varit mycket mysig och så tänkte jag dela med mig av en bild på lilla mig idag:)


Imorrn kommer fler och bättre bilder på hur jag såg ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar