tisdag 21 maj 2013

824.

Hallå, de senaste dagarna har varit mycket lugna. I söndags var vädret strålande så vi flydde stan och for ut till täfteå och farfar ännu en dag. Där vankades det grillning och lantpromenader. 

Igår hade jag en rätt så dålig dag så då gjorde vi verkligen ingenting mer än att gå ut och gå. Resten av dagen spenderades gråtandes och totalt utmattad.

Och idag har vi tagit det lugnt också, det enda vi gjorde under dagen var att ta en härlig promenad precis som varje dag. På eftermiddagen så for jag till Anna så att vi två kunde gå ut och äta utan barn och män och bara snacka och inte bry oss om nått, så skönt att bara sitta och prata och slappna av och inte behöva stressa i sig maten eller amma samtidigt som man sitter och äter eller liknande. 

Efter en redig falafeltallrik for vi upp på varvsberget för att äta biskvier innan det var dags att åter igen åka hem till familjen:)

Det var otroligt skönt att få vara själv en stund och att få åka iväg och inte vara hemma. Och på så vis även skönare att få komma hem igen! 






Loafers, Handväska/Ebay  -  Kjol/Loppis 

Här är några detaljbilder på hur jag såg ut idag. En rätt så tråkig klädsel men ändå ett steg i rätt riktning! Skorna är för övrigt nya och jag tycker att de är så sjukt snygga:) Jag fyndade dem på ebay för 60kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar