lördag 18 maj 2013

822.

Hallå!

Jag Per och Klas och kollar på eurovision och väntar på att glassen ska stelna i frysen. Vi har ätit gomiddag och sitter just nu bara och har det gott!

Idag har varit en mysig dag, det började med att vi sov utan att ställa väckarklockan, så vid tio vaknade vi och klev upp och åt frukost i solen. Efter det så tog vi bilen ut till farfar Birger och hängde på hans altan hela dagen. Mysigt värre:)


Det känns så konstigt att ha Per hemma med ordinationen av psykolog att bara ta det lugnt, vila, sova och göra sånt som jag mår bra av och tycker är mysigt eller kul. Jag tänker som att det känns konstigt att sitta ute i solen och njuta då jag är sjukskriven, men jag ska ju göra precis sådant.

Jag känner nu vad skönt det är att ha Per hemma med mig och Edith, nu när jag vet att han ska vara hemma så kan jag som börja slappna av och släppa ut alla känslor. Nu kan jag äntligen bryta ihop och börja om så att säga.



Klänning/ärvd  -  Glasögon,Skor/Ebay  -  Skinnväst/GinaTricot 


Såhär såg jag förresten ut igår då vi hade en mysig dag i parken. Det är ju bara så bökigt att klä sig numera. Eftersom jag ammar så måste jag ju ha kläder där det går fort att dra fram brösten så att Eddan kan få mat. Och då är det en hel del kläder som faller bort tyvärr. Sen så är det ännu mer kläder som går bort eftersom mina monsterbröst inte kommer i mina kläder längre. Det blir numera jävligt tajt. Men jag hoppas att brösten försvinner så fort jag slutar amma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar