onsdag 15 maj 2013

819.



Jacka, leggins/ Kappahl  -  Tshirt/Loppis  -  Adidasdregglis/Intersport 

Eftersom jag fortfarande inte börjat med dagens bilder på mig så lägger vi ut en dagens på Edith istället. Den här är dock några dagar gammal, men ändå:)

Världens sötaste tjej i bästaste mönstret leopard! 

På tal om dagens outfit så tror jag verkligen att jag behöver ta tag i det snart igen. Just nu går jag runt i jeans och tshirt, hur deprimerande är inte det egentligen?! 
Jag saknar att uttrycka mig i kläder. Jag tror att jag skulle börja må mycket bättre om jag bara tog hand om mitt yttre lite mer genom att börja klä mig som jag egentligen vill klä mig och inte bara skita i det för att jag är deppad. 

Kläder för mig är ju ett sätt att uttrycka sig kreativt. Jag tror att många gånger så mår jag mycket bättre bara för att jag har på mig något som jag trivs i och som speglar mig. Att uttrycka mig via kläder har varit ett intresse jag haft sedan barnsben. Jag saknar det och vet att det gjort mig glad förut. Jag ska verkligen försöka att börja med sådana där småsaker igen som jag vet att jag tycker är kul och mår bra av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar