lördag 11 maj 2013

817.

Hallå, idag är det en ny dag och nya tag.  Idag känns allt lite bättre än tidigare. Det är ju det som är så jobbigt att gå från att vara helt tom till att må helt okej på två sekunder. Men men, nu ska man ju inte klaga utan njuta av att svackan än en gång är över. Man vet ju aldrig hur länge lyckan varar. 

På onsdag morgon kommer mödravårdspsykologen hem till oss så att jag kan få hjälp att bearbeta allt det här. Det känns verkligen som en enorm lättnad! 

Nej, nu ska jag fortsätta att mysa med Edith. Vi har haft den mysigaste morgonen nämligen. Vi sov till elva och vaknade sedan med ett leende på läpparna.

När vi klev upp så tog jag på mig bärsjalen och stoppade ner Edderodowodo så att hon kunde amma och jag äta frukost. Nu sover Edith så sött i bärsjalen och jag går runt och städar lite och lyssnar på musik och sjunger med för fulla muggar. Det kan nämligen inte vara tyst när Edith ska sova på dagen, ju mer ljud ju bättre. Och inte mig emot, jag älskar musik!

Hon brukar egentligen sova i vagnen på balkongen men eftersom det regnar ute får jag bära runt på henne så att hon får sova lite.

I brist på  bilder så delar jag med mig av en bild på vårat kök. Jag vill ha ett nytt köksbord! Gärna ett i drivvirke eller ett i betong, kanske får bli ett nytt projekt att bygga ett köksbord:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar