fredag 3 maj 2013

812.

Hallå! Nu har det gått några dagar sedan sist. 

Valborg har hunnit komma och gå. Sista april firades in med en riktigt mysig kväll med trevliga vänner, god mat och glada barn:)
Jag och Per tittade på varandra under kvällen och tänkte båda två är det såhär vårat liv ska se ut nu.
Hehe jag kommer ihåg när det var jag som var barnet och följde med mamma och pappa till deras vänner. Och nu är det jag och Per som tar med Edith till våra vänner. Herregud, vart tog åren vägen?!

Iallafall så grillade vi och åt en riktigt brakmiddag och en helt superb efterrätt till det. När barnen var matade och nattade så drog vi fram sällskapsspelen och vilket liv det blev då. Det var längesen jag hade så kul och skrattade så mycket!

För ett år sedan var det inga barn med på kalasen och nu kretsar allt kring barnen. Om man inte sittar och tittar på dem eller matar dem eller liknande så pratar man om dem. Jag klagar dock inte, jag tycker det är otroligt mysigt att vi alla nu har barn och kan träffas såhär:)

Sen att ha bästa vänner som vill prata om barn lika mycket som en själv är ju otroligt kul! Och säkerligen skönt för de bästa vännerna som inte har barn och kanske inte vill lyssna lika mycket på detta eviga barnprat, hehe. 


Nåväl nu går vi över till ett nytt ämne nämligen Edith och skenan. Igår var vi ju till Umeå för att kolla Ediths höfter. De hade läkt så fint och vi behöver inte ha skena på henne längre. Så himla skönt för oss men framförallt för henne:)

Hon sträcker på sig hela tiden och är så nöjd så. Sen att jag äntligen kan använda alla hennes kläder på henne igen  det är ju pricken över i:et! 


Nej nu ska jag passa på att äta en försenad lunch innan hjärtat vaknar upp ute på balkongen, finaste Edith!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar