lördag 27 april 2013

809.



Edith våran absolut vackraste lilla skatt. 

På tal om Edith så dör jag på alla fina barnkläder det finns där ute för små tösar! 
Jag längtar tills hon blivit lite större då hon kan börja ha "vanliga" kläder. Jag kan tala om att jag blir helt galen då vi går på stan. 

Tur att jag har Per som hjälper mig att tänka till annars hade Edith redan haft en färdig garderob för de första arton åren.. 
Barnavdelningen är numera det roligaste jag vet. Jag har redan en hel bildmapp med streetstyle inspiration för Edith.

Tänkte börja dela med mig av lite inspirationsbilder för barn, kläder är ju trots allt väldigt roligt!

Jag hoppas verkligen att hon ärver mitt intresse för kläder och mode! Tänk vilken dröm att ha sin alldeles egna lilla fashionista:) 

Jag kan se det framför mig om en sisådär två tre år, mamma och dotter med matchande pälsjackor och handväskor, OMG jag kommer go bananas!!!!!


När jag var liten var jag helt galen i kläder, mamma fick absolut inte bestämma mina kläder. Jag skulle med på stan och välja kläder själv minsann! Sedan så skulle jag bums ha klackeskor, jag tror jag fick mina första små klackar när jag var två tre år och jag hade alltid med mig en liten handväska och clipsörhängen på mina små öron. 

Nej nu måste jag skynda mig och göra mig klar innan mjölkmonstret vaknar!

1 kommentar: