måndag 22 april 2013

808.

Hallå, vårat internet har legat nere hela helgen vilket är typiskt då jag har haft en massa inlägg att dela med mig av här. Bland annat en massa bildbomber, jag la ut ett inlägg nyss och senare kommer flera. 

 -- 


I helgen for jag förbi och hälsade på hos Anna och Johannes när de hade fest. Innan jag kunde åka dit så gick jag igenom bokstavligt talat hela min garderob i jakt på något att ha på mig. Jag tycker att jag ser ut som en lagårdsdörr i 95% av allt jag äger. Så det var inte det lättaste jobbet kan jag tala om. 

Det slutade upp med en skinnkjol och en grå tshirt. Vilket jag inte såg särskilt smal ut i heller, men å andra sidan om någon har lust att klaga så har jag faktiskt fött barn för typ sex veckor sedan. 


Såhär såg jag iallafall ut. 




 Skinnkjol/Ebay  -  T-shirt/GinaTricot  -  Boots, Armband/BikBok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar