tisdag 26 februari 2013

792.

Godmorgon, 

jag har verkligen inte sovit en blund inatt. Jag har haft sådana fruktansvärda förvärkar att jag bara legat och vridit och vänt på mig. Medans Per och Safari har legat och sussat så sött bredvid mig. 
Jag är så galet trött nu att jag funderar på att gå och sova ett tag. Jag kommer aldrig orka med dagen annars tror jag. Varför ska det göra så ont på nätterna? Och varför ska denna latensfas vara så jävla utdragen? Typiskt mig att dra på mig massa jobbiga gravidsaker. 

Well well, imorgonbitti har vi en ny bedömingstid tidigt på morgonen så förhoppningsvis har det hela gått framåt och så kanske läkaren har bättre besked denna gången än förra. Jag vet iallafall att de kommer att kolla ctg, ultraljud och undersöka mig så det blir ju riktigt gjort iallafall. Nej jag måste verkligen sova nu.

Godnatt eller nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar