måndag 25 februari 2013

791.

Hallå, jag har i princip sovit mer eller mindre hela helgen och när jag inte sovit har jag passat på att mysa med min kära make som varit ledig hela två dagar i rad, det ni det hör inte till det normala! Vilken lyx att få ha sin man hemma två dagar i rad liksom:)
Förutom att ligga och kräkas på morgonen så har vi tagit kortare promenader i det våriga vädret och fikat utomhus och bara njutit av solen och varandra. 



Nu är vi i vecka 40. På söndag har vi beräknat datum. Jag har fortfarande sammandragningar och kraftig mensvärk. Eller det har kommit tillbaka kanske jag ska säga eftersom det avtog där en stund. Det där enorma trycket nedåt har dock inte kommit tillbaka. Men men vi har ju en ny bedömsningstid snart igen så då får vi se om det hänt något mer. Vilket jag hoppas på att det har. Känns drygt att ha ont utan belöning.   




Tänkte att jag skulle dela med mig av två bilder på magen. 

På den första bilden var jag i vecka 7. Ingenting syntes än så länge och magen var fortfarande platt. 

På den andra bilden var jag i vecka 39. Magen har verkligen exploderat ut om man jämför med den första bilden. Helt otroligt att kroppen kan förändras på det här sättet. Att det ens är möjligt utan att spricka sönder, det är verkligen helt fascinerande! 

Haha det ser nästan inte ut att vara bilder på samma person. Men det är faktiskt jag på båda bilderna. När jag ser de här bilderna så blir det lite mer förståeligt att jag gått upp 22kilo. Det blir lite lättare att förstå vart kilona tagit vägen. Längtar tills om några månader då jag kan jämföra innan under och efter bilder. Det ska sannerligen bli spännande att se.


Nej nu ska jag försöka gå ut på en liten promenad så att jag kanske får igång den här karusellen nån gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar