lördag 16 februari 2013

788.

Godmorgon, inatt har jag fått sova minsann. Jag bestämde mig efter att ha pratat med barnmorskan att ta en av sömntabletterna eftersom jag är så fruktansvärt trött att jag knappt orkar någonting. Och som människa behöver man sömn för att fungera.

Så vid 21.30 igårkväll tog jag tabletten och sov i ett svep fram till 04.30. Förstår ni hur skönt det var eller?! Att få sova så länge utan att vakna av värk eller illamående eller för att behöva kliva upp och gå på toaletten. Det är ju ett mirakel. Och just nu behöver jag all sömn jag kan få för det verkar som att det kommer att hända grejjer till veckan...

Sen att jag vaknade i morse med ett enormt illamående och luftkräkningar eftersom jag inte hade något att spy det är ju en annan sak som ingen tablett i världen kan hjälpa mig med. Men nu, nu är det inte länge kvar.

På tisdag ska jag som sagt till läkaren på bedömningsmöte så efter det kommer jag uppdatera hur det gått och vad som kommer hända. Bara tre dagar kvar nu. Nu ska jag till att börja med bara bita ihop och ta mig igenom de här dagarna så får vi ta resten sedan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar