tisdag 12 februari 2013

786.

Skjut mig vad trött jag är!!!! 
Jag har varit vaken i princip hela natten i kramp och mensvärk. Har fått värma värmekudden flera gånger och även varit uppe och tagit en och annan promenad i lägenheten. Men självklart så avtog det fram åt morgonen. 
Kom igen nu, keep it up liksom. 
Med min tur så lär jag få gå runt såhär och våndas i några veckor till om nu inte läkare håller det de pratat om.

Iallafall så tog jag ju en promenad igår, jag mådde som sagt jätteilla och den friska luften gjorde susen. Jag gick och gick eller där ljög jag. Jag vankade fram i en rätt så seg fart men jag vankade runt ganska länge. Tills jag insåg, fan vad långt jag har hem. Jag höll på att falla ihop och dö innan jag var hemma. Så några fler monsterpromenader kommer inte komma på fråga. Trodde jag skulle dö av trötthet innan jag tillslut kom hem och föll ihop i soffan. 

En kortare promenad blir det nog idag med dock, det var rätt så skönt med frisk luft. Och dagsljus! Något jag inte får så ofta numera. 


Nej nu ska jag försöka få något gjort här hemma. Typ bädda sängen eller något annat som inte är allt för krävande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar