onsdag 6 februari 2013

780.

God morgon, idag tog jag en zofran det första jag gjorde när jag slog upp mina ögon. På så sätt slipper jag kräkas och ha mig. Jag har till och med fått i mig en hel tallrik havrefras och klockan är inte ens tio, det är stort!

25dagar kvar till beräknat datum idag. Förhoppningsvis mindre.

På tal om något annat så har jag haft  jätteont i mina fingrar och fötter de senaste dagarna. Det är verkligen en jättekonstig känsla. Jag kan knappt böja fingrarna och har ingen aning om vad det kan bero på överhuvudtaget. Jag vet att jag svällt lite grann på händer och fötter eftersom jag inte kan ha några ringar längre, och vissa skor är helt omöjliga att ta på sig men det känns som att det inte borde vara någon anledning till att ha ont?
 Well well, den som lever får se.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar