tisdag 5 februari 2013

779.

Fy fan vad de senaste dagarna har varit sega och jobbiga. 
Igår var jag så trött att jag inte orkade göra någonting. Dels mådde jag så fruktansvärt illa att det kändes som att jag skulle spy bara jag rörde mig och dels så kändes det som att jag inte sovit på 200år + mensvärk och sammandragningar på det. 
Jag låg på soffan hela dagen helt orkeslös. Den enda gången jag rörde på mig var när jag hämtade Peran från jobbet. 

Idag är det ännu värre. Jag vaknade av en spyattack imorse. Jag kaskadkräktes som på den gamla goda tiden. Sådär mycket att man inte hinner hämta andan eller någonting. Det bara fortsätter tills du kräks luft. Detta resulterade i magkramp och sammandragningar. Så nu ligger jag i soffan helt sönderkräkt livrädd över att äta och med världens magvärk. 

Snälla rara fina söta lilla bebis våran, du får gärna komma ut nu! Vi längtar efter dig och vill träffa dig:) 


Ialla fall så är vi numera i vecka 37. 
Bebis betraktas äntligen som fullgången, vilket innebär att hon är färdig att födas mellan vecka 37 och 42. Hon väger nu ca 3kilo och är ca 48cm lång. Hon har fixerat sig och ligger så långt ner hon kan komma utan att komma ut. 
Nu är det bara att vänta..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar