lördag 19 januari 2013

773.

Hallå ifrån en totalt hopplös Jennie. 

Dagen började med att jag kräktes i två omgångar. Per strök mig över ryggen samtidigt som jag försökte få ur mig orden gå till jobbet du är sen mellan kräkningarna men jag tvivlar på att han hörde vad jag sa då jag inte fick någon chans att vila emellan kräkningarna. Tillslut gick han iallafall iväg och lämnade mig med min spypåse. 
Du och jag spypåsen, du och jag. 

Efter att ha legat ner i en timme och väntat på att tabletten ska värka så kunde jag tillslut ge mig upp på benen och äta lite frukt till frukost. 
Efter hulkningarna och allt springande denna vecka gör min rygg mer ont än vad den gjort på länge. Mina foglossningar känns som att dom håller på att slita sönder höften och pullan på mig och det ilar enda in i benmärgen. Jag har domningskänslor i både ben och armar + att jag är yr och helt sinnesjukt trött. 

Jag har fått lite hjälp av pappa med ett par hyllor under förmiddagen och nu tänker jag sova tills Per slutar jobbet och det är dags  att hämta honom. Vi måste också in på H&M lite snabbt och byta en mössa till bebis. Sen ska jag hem och sakta dö i sängen. Eller så känns det idag iallafall. Det känns som att jag ska dö. Det känns som om min kropp håller på att fysiskt brytas ner och dö..  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar