onsdag 2 januari 2013

762.

Gott nytt år! Då var det officiellt 2013. Det känns så himla skönt att 2012 äntligen är över! Även om det här året har varit det bästa året hittills på många sätt och vis så har det varit det absolut jobbigaste mest påfrestande året jag någonsin varit med om både fysiskt och psykiskt. 


Men för ta en återblick på de positiva stunderna så har jag gift mig med min kalasfina man! Även om jag mådde illa och var trött så var det den absolut bästa dagen i mitt liv! 
Vi blev äntligen gravida och väntar nu med spänning de sista veckorna på att få träffa våran efterlängtade lilla tös<3 
Vi har bytt efternamn från Åberg och Lindström till det gemensamma Lindsaga. 
Jag har hunnit plugga upp fyra betyg och fick högsta betyg i alla ämnen, det är så stort för mig så ni anar inte. 

Det är saker som dessa jag ska försöka att komma ihåg när jag tänker på 2012 och inte alla sjukhusbesök och kräkningar, det ständiga illamåendet och all värk.

Ialla fall så började vi det nya året med trevligt sällskap och en väldig massa god mat. Hela kvällen gick rätt så bra förutom att jag mitt i middagen började kräkas och fick gå och vila ett tag. Och så direkt efter tolvslaget blev det direkt i säng. 

Nu är det åtta veckor kvar tills bebis är beräknad och jag väntar med spänning på vad 2013 kommer att ge oss! 13 är ju min tursiffra så detta måste ju bara bli ett bra år:)




Såhär såg jag ut på nyårsafton, inget speciellt alls, men några drag med mascaran och lite lockar bjöd jag iallafall på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar