torsdag 1 november 2012

746.

Godmorgon! Jag sitter och försöker äta frukost innan jag ska iväg på ett möte med arbetsförmedlingen. Går sådär just nu. Mår så fruktansvärt illa. Tur att lilltösen ligger och sparkar på där inne så att hon får mig att komma ihåg att det är så värt att må illa för att få denna lilla krabat snart! 


På sista tiden har jag blivit så less på exakt allt jag har i min garderob så igår bestämde jag mig för att köpa lite nya kläder att förgylla vintern med. 
Jag gick in på ebay och tittade runt länge och väl innan jag bestämde mig för vad jag ville ha. Det är inte riktigt lika enkelt att shoppa längre, då kläderna inte sitter som de brukar:)

Här kommer iaf bilder på mina nya köp,



Tröjorna kostade mig 150kr styck och sjalen kostade 30kr så det var ju som hittat! Jag tror att det här kommer bli jättefint till den växande kulan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar