måndag 29 oktober 2012

742. ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har vi internet igen! Efter över tre månader utan internet så känns det nästan overkligt att jag nu kan gå in på internet när jag vill, hur lyxigt som helst jue:) 

Nu över till något annat. Helgen har varit tung för min del. Jag går ju som sagt på zofran eftersom jag lider av extremt gravidillamående och nu tänkte jag att det var dags att försöka sluta med pillren och titta hur länge jag klarar av att vara utan dem. Två dagar utan tabletter klarade jag mig. Två dagar utan zofran är det längsta uppehållet jag haft på över 10veckor. Men imorse fick jag ta tablettten igen då jag legat vaken sedan tre inatt med en spypåse och illamående utan dess like. Utan tabletterna har det inte varit mycket till liv heller. Jag kan knappt äta något, jag tror att jag ska spy hela tiden och jag mår så groteskt illa att jag blir svimfärdig och yr av det. Men jag ska försöka att bara ta tabletterna varannan dag iallafall. Det känns ju inte särskilt hälsosamt att äta tabletter som det inte forskats något i. Å andra sidan så hade nog inte läkarna skrivit ut tabletterna ifall de trodde att de skulle vara farligt för våran lilla bebis där inne<3 br="br">

Herregud vilka tankar som snurrar runt i huvudet på mig. Inte bara vad gäller tabletterna. Jag tänker nästan alltid gravid eller bebisrelaterade tankar när jag sitter för mig själv.
 Det är barnvagnar och spjälsängar och föräldrapenning, inredning av barnrummet, detta jävla illamående och allt skit som kommer med det, förlossningtankar, namnval(som iof redan är klart), barnuppfostran, och tusen tankar till. 

Nej nu har jag klottrat ner tillräckligt mycket osammanhängande tankar här. Nu blir det vampire diaries och lite mango.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar