måndag 8 oktober 2012

741.




Klänning/H&M  -  Pälsväst/Ebay   -   Skor/Skopunkten


Såhär ser jag ut var och varannan dag nu för tiden. Jag orkar inte klä upp mig och sminka mig när jag spyr varje morgon och mår illa hela dagarna. Och med foglossningar som gör att det känns som att ryggen och höften ska gå av varje kväll så går jag nästan aldrig i snygga skor längre heller. Bara ibland när jag blir så jävla less på mina nike gympadojjor att jag vill spy. En kvinna behöver känna sig snygg ibland, och vill man vara fin får man lida lite pin. Inte för ofta bara så att foglossningarna blir värre:)

Jag försöker att helt enkelt anstränga mig tillräckligt mycket för att inte se ut som en total slacker men jag orkar för det mesta inte sminka mig och magen har börjat vara i vägen i mina vanliga kläder. Så jag har inte längre den där enorma garderoben att välja och vraka ur. Men kanske om jag slutar spy nån gång att jag orkar ha lite mer fantasi än vad jag har haft hitills. Den som lever får se!

1 kommentar:

  1. Tyckte det var snyggt jag! Svart funkar alltid och med lite päls och lite klack är det perfekt :D

    SvaraRadera