fredag 15 juni 2012

733. A trip down memory lane.

I flera år har jag varvat mellan att ha oranget hår eller rött hår tills för något år sedan när jag fick nog. När man inte är röd egentligen så måste man färga det var och varann dag för att det ska se fräscht och färgstarkt ut hela tiden. Så efter att ha färgat håret var fjärde vecka i flera år så bestämde jag mig för att sluta färga håret dels för att låta håret vila ett tag men också för att jag har färgat håret sedan jag var 14år gammal och  fick helt enkelt nog. 

Men även om jag slutade färga det rött så saknar jag det varje dag. Jag trivdes så fruktansvärt bra i den hårfärgen! Och efter att ha varit röd i flera år så känns det ganska blaha blaha med min nuvarande hårfärg. 

Då är det tur att man har en massa gamla bilder att titta tillbaka på:)

Haha sista bilden ser jag lite galen ut på, men man ser mitt gamla hår så väl så jag var bara tvungen att bjuda på den;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar