söndag 10 juni 2012

724.

Hallå! 
Nu var det ett bra tag sedan jag hörde av mig sist. Men jag har haft fullt upp med en massa olika viktiga saker som att t.ex. ha slutprov på en kurs, vara hundvakt, fixa med bröllopsbestyr, och att fylla år!

Vad mer har hänt den sista veckan. Jo Alaska har rymt hemifrån, jag hittade henne ingenstans och undrade vart hon gömt sig egentligen så jag kollade ut genom fönstret och där ute låg hon, helt livrädd under syrenbusken. Stackarn. Så i två timmar sprang jag runt och letade och grät, och föreställde mig de värsta scenariot i huvudet och var jätteorolig. Men tillslut hittade vi en livrädd liten katt och nu är allt bra igen.

Idag på promenaden så såg vi en fet jävla orm på elljusspåret, som vanligt trodde jag att jag skulle dö av skräck. Per fick bära mig på ryggen och Livia  på magen en bra bit innan jag tordes kliva ner på marken. Jag har en sådan fobi för ormar så ni förstår inte. Jag är hundra procent säker på att den följde efter oss hela vägen hem och har nu varit superparanoid hela dagen. Så jävla äckligt.

Annars så har helgen varit hur bra somhelst! 

På min födelsedag så var vi med Fred och Maria hela dagen, vi hade picknick i parken, vi var till naturreservatet och byggde broar för att kunna spana på bävrar. Senare så kollade vi in balen och alla fräscha bilar för att gå hem till oss och äta middag ett helt gäng, det var verkligen en lyckad födelsedag:)


Och en sista sak som jag kommit på att jag bara måste göra i sommar, kolla upp om det går att hyra en terrängbil nånstans så att man får köra ute i skogen, satan vad kul det hade varit!!!:D


Här är lite bilder från min födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar