tisdag 5 juni 2012

723.

Jag kom på att jag aldrig förklarat varför jag döpte min blogg till thewalkingjen. Kanske är dags att göra det nu!
Det är nämligen såhär att jag älskar och är galet besatt i allt som har med zombies att göra.

Jag har sett alla zombiefilmer och zombieserier flera gånger om. Jag har läst mängder med artiklar på internet och jag har spelat en del zombiespel på dator och tvspel. Jag vet inte varför, jag är helt enkelt så galet besatt och fascinerad av hela grejen bara. 

Min kusin Anna ringde till mig en gång och berättade att de hade sagt på radion att det är 25% chans att jorden får uppleva att ett "zombievirus" sprids och jag blev helt till mig av lycka!
Det låter helt sjukt och jag skulle säkert skita ner mig om zombies faktiskt infekterade vårat samhälle. Men jag kan helt enkelt inte rå för det. 
JAG ÄLSKAR ZOMBIES!!!

Jag drömmer ofta att jag springer runt och dödar zombies på nätterna och då vaknar jag alltid lycklig och utvilad eftersom att det är så sjukt jävla bra kickass drömmar jag drömmer där jag springer runt och räddar världen. 

Fler gånger än jag kan räkna till har jag hållit Per vaken om nätterna och legat och pratat om hur jag skulle göra ifall zombiesarna tog över världen. Jag har allting planerat i huvudet, vart jag ska ta vägen, hur jag ska göra för att överleva, vilka vapen jag ska bygga. Haha jag låter helt galen nu känner jag men ack så underbart det är!!! 

Haha iallafall för att komma fram till poängen så heter jag thewalkingjen eftersom jag älskar zombieserien The walking dead så mycket! Det blev lite utav en hyllning till tidernas bästa zombieserie. 

Förstå lyckan i halloween då man får klä ut sig till en zombie! Eller som i det här fallet sminka sig som en levande död bara för att man hade lite tråkigt, hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar