måndag 28 maj 2012

716.

Kofta/Ärvd  -  T-shirt, Shorts , Armband/GinaTricot  -   -   Sandaler/H&M  -  Väska/BikBok  -  Brillor, Ring/Ebay

Hallå, jag och Per är nyss hemkomna från en långpromenad med Camilla! Nu är vi nyduschade och ska strax hoppa i säng, men först tänkte jag att jag skulle visa vad jag hade på mig igår.

Jag älskar de här shortsen, sååå snygga! Grått och neon är verkligen en favoritkombination för mig. 
Jag vill så gärna få tag på en baseball tröja med grå mage och rygg och neongula armar som jag skulle vilja para ihop med en jättesuperglittrig silverpaljett kjol!!!! Jag dreglar av att bara tänka på det, haha! 

Så om nån vill ge mig en silverpaljett kjol eller en sån tröja så skulle mitt år vara gjort! En viss tjej fyller ju år om bara några dagar, hehe;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar