torsdag 5 april 2012

661.

Kavaj, Ring/Ebay  -  Klänning/BikBok  -  Skor, Väska/Loppis  -  Hatt/H&M

Godmorgon! Eller egentligen är det inte en sådan god morgon. Jag har världens huvudvvärk från natten. Vi sov i sovrummet även fast vi målat där inne. Så inatt har vi legat i ångorna och plågat oss själva eftersom vi inte kan bära ut sängen genom dörren.  

Ialla fall så tänkte jag lägga ut de här bilderna igår men det hanns aldrig med eftersom jag och älsklingen cyklade till affären efter vi målat klart. När vi väl var på affären så  insåg vi att glömt kortet hemma så då var det bara att cykla hem igen pch hämta kortet för att åka tillbaka. Innan vi var klara med allt var jag så sjukt less. 

Iallafall så testade jag den nya kavajen igår och den är så fin. Bilderna gör den verkligen ingen rättvisa! 
Jag ska försöka ta bättre bilder någon dag nu snart.
Haha jag har ju färg fulla bena som lyser igenom strumpbyxorna såg jag nu, så går det när man målar om:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar