tisdag 3 april 2012

657.

Titta vilka snygga saker jag har köpt!! Jag dör på den vita tweedkavajen, jag döööör snyggdöden!!
Jag tyckte att tweedkavajen var fin på internet men i verkligheten var den om möjligt ännu snyggare, nu vill jag ha sommar så att jag kan börja glida runt i denna underbara skapelse, haha. Kavajen kommer från Ebay.com

 Den svarta skinnvästen har jag varit ute efter i år och dar och nu har jag äntligen hittat en som passar mig perfekt.
Denna kommer från Gina Tricot och den har redan hunnit bli använd en massa gånger, vi kommer nog få många fina stunder tillsammans jag och skinnvästen:)




Jag har börjat satsa på kläder som jag verkligen har velat ha länge och kommer att kunna använda länge. Jag har skrivit en lista med kläder som verkligen är användbara för mig och passar till det mesta jag redan äger och framförallt kläder som är tidlösa och går att användas i tio år framöver.  
Sen så har jag gjort en megastor rensning av min garderob nu också och över hälften har rensats ut och ska säljas bort. Många av de sakerna jag renstat bort kommer jag alltid hålla kärt om hjärtat men jag känner helt enkelt att jag aldrig använder dem längre och att de förtjänar att göra någon annan glad. 

Haha det här blev ett mycket långt inlägg men jag kände bara att jag vill skriva ner det här så att jag kan gå tillbaka och kolla senare i livet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar