onsdag 28 mars 2012

548.

Hallå, idag blev det inga uppdateringar på hela dagen men jag ska inte bryta ihop över det. Det gör ju faktiskt ingenting. 
Jag hade egentligen tänkt att dela med mig av dagens outfit nu men så blev dock inte fallet. Jag hade världens sötaste fotograf men väldigt oskarpa bilder. Sorry Anna! 





Istället blev det en bild på min fula nuna. Såhär ser mina bryn ut när jag inte målar dem. Jag tycker att jag ser helt sjuk ut utan ögonbryn!! Men Per såg ingen skillnad. Jag funderar på om jag ska färga dem så att jag slipper måla dem varje dag eller om jag helt enkelt ska avvärja mig och börja gå runt med ögonbrynen jag föddes med, haha.

1 kommentar:

  1. jag har exakt samma problem! Funderar också på att färga mina bryn, men är dock lite skrajsen över att det ska bli för mörk färg och jag ska se ut som Tom Cruise! Kanske man får över ta den rädslan? haha

    ha en bra dag!

    SvaraRadera