söndag 5 februari 2012

413.





Väst, Linne, Armband, Skor/Loppis - Skinnbyxor/GinaTricot - Armband/H&M

Hejsan, tänkte visa vad jag har på mig idag! Det blev skinn och virkat. Enkelt men snyggt! Självklart har jag inte haft på mig dessa skor utomhus eftersom det är snorkallt här uppe i Norrland, men jag tycker att dom var snygga till så nu fick det bli så ändå:)
Till detta körde jag på neongula naglar för att liva upp söndagen lite, dom verkligen lyser, mer än vad som fastnade på bild, hur läckert som helst!

Jag och älsklingen sitter och tittar på Rob and Big på MTV och gör ingenting speciellt. Vi hade egentligen massa saker att göra men vi gör aldrig ingenting så idag har vi bara suttit hemma och tittat på tv, ätit pannkakor och lekt med kameran. Ibland måste man få bara vara tillsammans:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar