onsdag 22 februari 2012

454.

Godkväll, jag och och darling har nyss tränat för fulla muggar och nu så tänkte vi strax sova. Men först så måste jag ju lägga in lite bilder på vad jag har haft på mig idag egentligen. 

 Klänning/Loppis (omgjord)  -  Skor/DinoDirect  -  Mössa/ Pojkvännens  -  Halsband/BikBok, Loppis  -  Ringar/BikBok, GinaTricot

Klänningen är köpt på loppis men avklippt och lite omgjord för att få en lite modernare touch. Jag har tagit bort ett band som man skulle knyta i midjan, jag har gjort urringningen lite djupare och jag har klippt av den framtill men behållit längden där bak. Det ger en ganska så mysig känsla då man knallar runt och "manteln" fladdrar i vinden. Känner mig som Darth Vaders fru eller något annat läckert!  


Idag tänkte jag lite såhär när jag klädde på mig. 
Varför inte gå all in när man ändå känner sig som fru till mörkrets herre och köra på svarta mössa och svart kajal runt ögonen. Till det matchade jag med ett par ljusa skor och silverhalsband för att ta bort goth känslan. 
 

3 kommentarer: