tisdag 21 februari 2012

449.

Jag ska strax hoppa i säng men först så måste jag bara tipsa om den här sammetskavajen från romwe.com. Hur fin är den inte, sådär härligt oversize och med en perfekt färg. Den fanns i mörkblått och den var om möjligt ännu finare, men den tog slut innan jag hann spara en bild. 

60 dollar kostar den vilket blir typ 400kr, det är ett riktigt kap om ni frågar mig! 
Själv skulle jag inte våga beställa en kavaj i onesize eftersom jag har sinnesjukt små axlar och ofta får sy in kläder så att det ska se någorlunda bra ut över axlarna. Men iallafall, sjukt snyggt tips att matcha med ett slappt vitt linne och ett par trashiga svarta jeansshorts till sommaren, eller varför inte ett par utsvängda blå jeans och en svart djupt vringad tshirt i något tunnare material tillsammans med favoritsmyckena till våren, mjaaau!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar