tisdag 21 februari 2012

448.




Kavaj, Kjol, Tshirt/Loppis 

Hej chiquitas! Idag har jag haft på mig starka färger i form av en neongul kavaj och en klarblå kjol. Tror jag betalat 65kr för alltihop En ganska så prisvärd outfit alltså!
Kjolen är lite för lång i min smak och jag funderar på att sy upp den några centimeter. Men för dem som känner mig så är det inte bara när jag ska sy upp kläder. Jag orkar nämligen inte mäta hur mycket jag ska sy upp innan och det slutar alltid med att halva hönan sticker ut. Så vi får väl se om jag orkar ta fram måttbandet och sy upp den som en ordentlig dam eller om den får vara såhär lång. 

Idag är bilderna rätt så röriga och nån bild är tagen utomhus och resten inomhus. Men det är så att stativet krånglade med mig idag. Eller okej, jag bröt typ av det.. Det blev alltså lite bökigt att ta helkroppsbilder och därför ser man inte vad jag har för skor på mig idag. Men jag fick ju till några bilder iallafall! Nu måste jag bara förklara det här lilla missödet med stativet för Per som äger det, hehe. Nej det löser sig nog.


Nu måste jag göra mig iordning eftersom jag ska på födelsedagskalas hos min lillebror som fyller 22år idag. Grattis bror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar