söndag 19 februari 2012

440.

Hey babes! Vi har precis kommit hem från mina småsystrar där vi ätit tårta eftersom Madde fyllt år igår. Resten av kvällen ska spenderas i soffan framför en bra dokumentär eller film:)

Iallafall så har jag sett ut såhär idag!


Kavaj, Tröja, Shorts, Väska, Armband/Loppis - Armband/BikBok - Boots/DinSko - Solglasögon/Dollarstore

Shortsen har jag själv klippt till och pimpat med nitar. Kavajen och tröjan är mina senaste loppisfynd för ynka 40kr styck. Jag älskar älskar älskar sammet och har hur mycket kläder somhelst i just det tyget. Så när jag såg den här kavajen kunde jag inte motstå! Speciellt inte eftersom jag letat efter en sammetskavaj i flera år.

Solglasögon sedan också, de köpte jag på dollarstore för 10kr för en nedrans massa år sedan. Jag tycker att de ser mycket mer exklusiva ut än så och älskar verkligen feelingen de ger. + att jag köpte skorna för 100kr på rean i somras och armbandet för 40kr. I dag har jag alltså bara på mig billiga men ändå supersnygga fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar