lördag 18 februari 2012

438.

Jag vill börja med att klaga på bredbandsbolaget som aldrig fungerar. Försökte blogga igår kväll och imorse men det gick inte. Jag är fruktansvärt less på det här jävla företaget. Internet lägger av flera gånger i veckan. Kanske är dags att byta till något som faktiskt fungerar?! 


Nåväl, här kommer en försenad dagens som nu är gårdagens. 





 Jacka, Solglasögon/Ebay  -  Jeans/Cubus  -  Boots/Nelly  -   Hatt/H&M  -  Armband/JC, BikBok  -  Väst/BikBok  -  Väska/Loppis



Såhär såg jag alltså ut igår då. Vädret bestod av strålande sol och 2minusgrader så det fick bli en liten vårigare klädsel och skinnjacka. Man måste ju passa på när det tillåter eftersom man aldrig vet när våren kommer här uppe i norr.  Iallafall så blev jag riktigt nöjd med gårdagens kläder. Gillar hela kombon tillsammans och tycker verkligen att jeansen gjorde det hela mycket roligare!

Nej nu ska jag äta lunch:) 

2 kommentarer: