fredag 17 februari 2012

437.

Hallå, idag har jag haft fullt upp hela dagen. Först var det sjukgymnastik och sedan direkt vidare till akupunkturen som gjorde sjukt ont idag!!!!!!!!

Efter det så blev det lunch och sedan gick jag och Per till tatueraren och visade tatueringarna som hade läkt superfint:)
Sen blev det arbetsförmedlingen och slutligen loppisrunda, där jag råkade fynda lite nya saker. Men loppis är ju typ min hobby och så är det så himla billigt så det gjorde ju egentligen inte så mycket. Det är alla affärer jag försöker undvika fram till bröllopet. Jag fyndade ett par byxor, två par solglasögon en kjol, en kavaj och tre tröjor för 200kr. Men när jag köpt något nytt så får något gammalt åka. Kanske ska lägga ut mina tradera annonser här:)

Jag har också tagit kort på vad jag har på mig idag men det får ni se senare!

Den här tröjan hade jag gärna ägt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar