torsdag 9 februari 2012

424.





Hatt/GinaTricot - Boots/Nelly - Jeans/H&M - Smycken/Loppis,H&M,Glitter - Tröja,Jacka/BikBok

Hola chicas! Idag har jag sett ut såhär. Snyggt byggt om jag får säga det själv! Jeansen har jag själv trashat med rivjärn och sandpapper, lätt som en pannkaka:)

Annars idag har jag packat och varit till och fixat i lägenheten och med katterna. Jag och Per åker till stugan ikväll med Anna och Johannes och katterna ska stanna hemma med kattvakt så jag har fixat massa till resa och katter:)

Stugan ligger mitt ute i den jämtländska ödemarken så det finns inget internet där och telefonmottagningen brukar inte fungera där ute särskilt ofta men om jag har tur så funkar i alla fall mobilen och då kan jag ju mobilblogga, kass kvalle men bättre än inget, eller hur;)

Ha en fin helg allihopa, det ska jag ha!

1 kommentar: