torsdag 19 januari 2012

385.

Här kan man se lite av vad jag har på mig idag:) Fler bilder kommer senare!


Safari luktade nyfiket på kameran då jag har varit utomhus med den. Finaste storöga!


Bild från vårat sovrumsfönster.


Herregud vad det ska snöa idag!! Helt sjukt, jag har plogat fram genom djupsnö mer än en gång idag för att plogbilarna inte hunnit vara i farten eller för att ingen människa har gått där ännu.
Skyndade mig till psykiatrin gjorde jag också bara för att få höra att min psykoterapeut var sjuk och att tiden var inställd. Så där stod jag alldeles blöt och kall. Tur var väl det att jag ringde till pappa då. För han och syster kom och hämtade mig och så följde jag med hem till dom en stund och la pussel med fina prinsessor:)

2 kommentarer:

  1. Men shitt va snygg! Hittade dig på minoutfit.se, måste tipsa dig om www.monella.se du kommer ääälska deras skor, as snygga high heels :D Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, vad kul att du hittade hit! Det ska jag absolut kolla in:) kram

    SvaraRadera