onsdag 18 januari 2012

383.



Idag har varit en dålig dag. Jag har en sådan fruktansvärd huvudvärk att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv. Jag skulle lika gärna kunna passa på att slå in huvudet i en vägg då jag redan har så ont att det inte skulle märkas någon skillnad.

Tv:n har slutat fungera och jag hittar inte garantilappen. Det blir inte mycket bättre av att det är jag som har förlagt den där himla garantilappen heller, för jag kan lägga saker lite varstans utan att tänka efter. Man kan hitta munspel i skafferiet eller plånböcker i badrumsskåpet, nycklar i nattduksbordet, räkningar på tvättkorgen, tvdosor i handväskan och mycket mer. Jag har noll koll på vart jag lägger saker.

Jag har varit till sömmerskan och fått höra att vi måste göra om i stort sett hela klänningen. Den är 25cm för lång och är byggd för en kvinna med D-kupa. Jag vet inte om det är något jag missat men sist jag kollade så hade jag en liten B-kupa och var 163cm lång inte 185cm. Tål att tilläggas att klänningen är beställd efter mina mått när jag var barfota. Då undrar jag bara om kvinnan som gjorde klänningen var blind eller om jag har dålig självuppfattning?

Som pricken över i:et har jag varit på akupunktur och fått nålar i benen för att sedan komma hem till ett tomt kylskåp. Och idag orkar jag inte gå och handla, inte ens om jag fick betalt skulle jag orka kila iväg. Sen så blir det hela inte bättre av att grannarna lever om i tid och otid. SUCK SUCK SUCK!!! Nu ska jag dricka en kopp te och sedan sova lite och hoppas att huvudvärken försvinner eller kanske alla andra problem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar