måndag 16 januari 2012

377.



Blus/Farmors gamla - Tröja/GinaTricot - Bälte/Loppis - Hatt/GinaTricot - Byxor/Hemmagjorda - Boots/Skopunkten - Ringar/Loppis, BikBok, Lindex


Idag har jag haft på mig jätte slappa och sköna kläder. Men som jag alltid sagt så behöver man inte klä sig i fula mjukiskläder bara för att klä sig skönt! Det finns snygga slappa kläder:) Den här blusen var en favorit hos min farmor och jag har många bilder på henne när hon har den på sig. Därför blir jag så glad när jag har den på mig för då tänker jag lite extra på henne! Och hatten sedan den är ett riktigt fynd, 30kr på GinaTricots rea. Nu har jag alldeles för många hattar för mitt eget bästa, men hattar är ju lite ut av det bästa som finns! Nej nu ska jag umgås med min blivande man, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar