måndag 16 januari 2012

376.

Tänkte att jag skulle visa lite bilder ifrån helgen. Det här är bara några av bilderna så kanske kommer det en del till. Men vi börjar med detta tycker jag!


Vi började kvällen med Pina Coladas!


Mums!



Mange och Kim hängde i köket.



Robin på dansgolvet, spelar han luftgitarr mån tro?



Finaste vännen och födelsedagsbarnet!



Staffan och Daniel var där också:)



Tjusiga Ida serverade livsfarligt goda likör43drinken, livsfarlig för att man kan dricka hur många som helst!



Det andra födelsedagsbarnet nämligen Johannes och Staffan som verkar diskutera i trappen!



Min älskling<3



Jag och två snyggingar!



Min bror.



Hanna och Susanna:)



Hanna verkar tycka att något är väldigt roligt!






Killarna hängde i garaget halva kvällen och vi tjejer förstod inte grejjen med det tills..



..vi vågade oss in i garaget för att kolla vad som var så häftigt, det var Johannes nya present som lockade alla killar. Det och Whiskey!



På det stora hela var det en riktigt trevlig kväll med roliga människor, goda drinkar och många skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar