söndag 15 januari 2012

374


Godmorgon! Igår var det ju festligheter för hela slanten och trots det så mår jag väldigt bra idag, jag kan dessvärre inte säga detsamma om älsklingen. Men kul var det igår! Och jag har tagit så himla mycket kort som jag ska dela med mig av under dagen eller imorgon, vi får väl se hur mycket jag hinner göra. Jag har ju faktiskt en illamående älskling att ta hand om:)
Vi drack en massa olika drinkar och det är ett under att jag mår så bra idag ska jag säga er! Vi drack pina coladas och likör 43 med mjölk, vi drack jordgubbsdrinkar och oboymintu, vi drack gin och tonic på burk och mojitos på burk, det var massor av öl där och hela kvällen ligger som i en dimma. En dimma fylld av skratt och på tok för mycket dans, så mycket att jag har träningsvärk i kroppen idag. Haha galet, nu måste jag få i mig frulle innan jag krackilerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar