onsdag 11 januari 2012

364.





Skjorta/Monki - Skor/Nelly - Kjol/Gjort själv - Bälte/Loppis
Hello lovers! Idag är jag så fruktansvärt less på vintern utanför att jag totalvägrade och tog på mig sommarkläder i ren protest. Mitt gamla gymnasiejag gjorde sig påmint. För några år sedan hade jag bara på mig blommiga klänningar och kjolar och ju mer olika mönster jag hade på mig ju bättre var det. Jag hade aldrig enfärgat på mig förut. Nu har jag nästan aldrig på mig mönstrat och än mindre blommigt. Tänk så det kan gå:) Kanske ska plocka fram alla gamla blommiga och prickiga, rutiga, mönstrade plagg och använda dem på nytt igen!
Nåväl, idag så körde jag som sagt på blommigt och sommar även fast det var typ tio minusgrader ute och alldeles vitt. Om jag ignorerar vintern tillräckligt mycket kanske den försvinner, hehehe.
Skjortan från monki hittade jag på rea förra sommaren för ynka 40kr, kjolen har jag gjort själv av en gammal kudde, bältet kostade fem kronor på en loppis i Grevié och skorna köpte jag för 100kr på nelly. En väldigt billig men enligt mig väldigt snygg klädsel!
Nej nu ska jag sova, godnatt!

1 kommentar:

  1. Riktigt snyggt! :) Blommigt på blommigt r ju dessutom en av vårens största tender! ;) Har en likadan skjorta, och jag älskar den! :)

    SvaraRadera