tisdag 10 januari 2012

359.



God morgon, jag är helt besatt av dessa byxor och har varit det i ett år eller två. De har inte funnits i Sverige och jag har sytt dem själv men de blev inte så som jag tänkt mig. Så en dag i veckan fick jag nys om att de fanns på H&M men självklart inte i Övik då den här staden är alldeles för liten för så här coola saker så nu är jag tillbaka på på ruta 1 om ännu inte mer besatt än innan. Hur snyggt är det inte?!!
GE MIG!!!!!
Över till något annat, idag ska jag testa på akupunktur så kanske kommer min rygg bli lite bättre. Men man ska inte hoppas på för mycket. Nu tänkte jag göra lite frukost och se senaste vampire diaries som jag ju ännu inte sett. Och senare idag om jag inte är för slut på av akupunkturen så kommer jag lägga in lite bilder från Norrköping och självklart en dagens;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar