lördag 7 januari 2012

358.



Pälsjacka/BikBok - Skinnbyxor, Mössa/H&M - Boots/Nelly - Skjorta/Loppis
Hallå finisar! Idag har vi gått på stan här i Norrköping och shoppat lite och fikat med Pers föräldrar. Det här är en så himla mysig stad, man vill ju rakt bara flytta hit:)
Vi har tagit lite kort härifrån som jag tänkte lägga ut någon dag i veckan!
Annars idag så har jag haft på mig slappa och enkla kläder eftersom jag skulle gå på stan och det finns ju inget jobbigare än att ha på sig kläder som är bökiga att ta sig in och ut ur när man testar kläder. Shoot me liksom! Nej nu måste jag hänga med i spelet, bokstavligt talat. Vi spelar maxi yatsi! Godnatt på er, puss!!

1 kommentar:

  1. Själv bor jag straxt utanför norrköping :)
    Älskar kombon med den vita pälsen och den röda mössan!

    SvaraRadera