måndag 2 januari 2012

352.




Skinnjacka/Ebay - Skinnbyxor, Fuskpälskrage/H&M - Skor/DinoDirect - Tröja/Loppis - Väska/Lindex
Hallå, idag har vi varit på Väla köpcentrum och Ikea en heldag. Vi for hemifrån vid nio och kom hem stax innan klockan sex, dryyyygt.. God damn it vad stort Väla blivit nu!! Gillar att de hade så stort och bra utbud av butiker:)Jag hittade två jackor, en väska, två tröjor och en byxa på rean. Förhoppningsvis så hittar jag något i Norrköping också när vi är där! För efter den här veckan har jag köpstopp på allmän shopping fram till bröllopet. Per fyndade också en hel del saker idag, två jackor och tre tröjor nämligen.
Men det känns att jag inte är byggd för att gå runt sådär mycket. (Och nej jag hade inte på mig de där skorna hela dagen) Jag har jättejätte ont i både rygg och höft nu och ändå har vi tagit pauser och suttit ner i många provhytter och så äter jag värktabletter från läkaren. Men men jag får ju vila nu i några dagar:)
Nu ska jag och älsklingen se ett avsnitt av Tudors i sängen och sedan ska vi sova, godnatt puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar