onsdag 28 december 2011

345.



Stressen av att packa alltså. Jag tar alltid med mig alldeles för mycket eller alldeles för lite. Det där med att packa rätt mängd kläder för en resa är så svårt!! Nu ska vi vara borta i 11 dagar och jag har hitentills packat ner:
1par avarta mocka kilklackar
1par konjaksfärgade högklackade kängor
1par svarta skinnboots
1par mockasiner
1par träningsskor
1lpar svarta skinnbyxor
2par jeans, blå med låg midja & svarta med hög midja
1 par paljettshorts
1par tweedshorts
1par träningstights
1rosa klänning till nyår
2koftor, 1grå kofta & 1 svart i tyll till nyår
1 brunsvart randig tjocktröja
1senapsgul tjocktröja
3skjortor, 1vit, 1 marinblå, 1 indigo färgad
2linnen, 1 vitt & 1gult
1paljett tshirt
1 grå tjocktröja med tryck
2träningströjor
1svart skinnjacka
1beige mockajacka
1svart ulljacka med pälskrage
1svart kavaj
1pälsjacka
1träningsjacka
4 skärp i olika färger
3stora halsband, 3 armband och ett dussin ringar
5 set underkläder
4par strumpbyxor i olika färg och modell
Haha listan låter väldigt lång och orimlig och därför blir jag osäker på om jag tagit med mig för mycket men när jag tittar på mina kläder så känns det som om jag knappt tagit med mig någonting. Fast vi ska ju bara vara bort a i tio dagar och jag lär ju köpa nya saker. Haha herregud vilka ilandsproblem jag har. Egentligen så skulle jag säkert klara mig på hälften. Och nu har jag inte räknat in Pers kläder eller smink och badrumssaker och sånt. Men det måste ju finnas fler än jag som tycker det är svårt att packa med måtta. Nej nu ska jag fortsätta med detta även om det känns som att det är omöjligt just nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar