måndag 26 december 2011

340.



Bilder från planetblue via studded hearts.
Hallå mitt i natten eller nått:) Jag tänkte testa att blogga från den nya datorn och passar på nu då Per och Hörlin spelar nått tvspel från 1800kallt. Den nya datorn är så vit och fin!! Jag har också en ny bloggadress eller hur man nu ska förklara det hela. Nu behöver man tydligen inte skriva jennieaberg.blogspot.com längre utan man kan skriva thewalkingjen.se istället. Lite enklare! Jag hade ju tänkt att döpa bloggen till thewalkingjen hela tiden men eftersom dumma jag råkade låsa den bloggen så fick jag skapa en ny. Men jag har ju alltid haft det som rubrik på bloggen och nu kan man som sagt hitta mig på den adressen. Och det är ju lika bra för om ett halvår så kommer jag inte längre att heta Åberg och då funkar ju inte min bloggadress ändå! Tänkte be min fästmans tjusiga bror Erik om hjälp att flytta bloggen till den låsta bloggen någon dag, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar