torsdag 22 december 2011

337.

Hallå darlings! Vi har just skypat med Pers familia nere i Norrköping och nu håller jag på att baka en liten kaka till Pers jobb, nu när det är jul och allt måste man ju ha lite gott fika! Vi ska strax ta lite kort och sedan blir det ett avsnitt av tudors och efter det sängen, om jag nu kan sova då jag har så sjukt ont i ryggen. Huvvaligen för denna rygg alltså. Nu vidare till något annat, igår såg jag ut såhär!Skor/DinDirect - Kofta/Bissas gamla - Linne/Monki - Overkneesocks/H&M - Bälte, Hatt, Halsband/Loppis - Ringar/Loppis, GinaTricot

Kattrackarna ska alltid dra sönder mina strumpbyxor, varevigaste gång!! Det slår aldrig fel. Jag blev så sugen på sommar igår att jag klädde mig som om det var sommar och sol ute + strumpbyxor och ullstrumpor då så att jag inte skulle frysa ihjäl i kylan som tagit över Norrland. Halsbandet är ett nytt loppisfynd för knappt någon peng alls. Och skorna hade jag såklart inte på mig ute för då hade jag antagligen slagit ihjäl mig, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar