tisdag 20 december 2011

333.

Hej, idag har jag så att säga inventerat mina smycken och gud så mycket det är som saknas!! Det är säkert katterna och dammsugaren som tagit det mesta men ändå tråkigt:( Nu ska jag snart ner på stan och handla lite mjölk och bröd för det är helt slut och sen ska jag plugga inför provet jag har imorgon. Fast jag tror att det kommer gå bra, känns som att jag kan den här kursen!
Skinnjacka/Ebay - Afghanväst/Etsy - Jeans/Cubus - Skor/DinSko - Ringar/GinaTricot, Svärmors gamla, BikBok, Loppis - Skjorta/Svärmors gamla - Pullover/Farmors gamla - Slips/ingen aning

De här jeansen har gjort mig till en latmask. Jag använder dem flera gånger i veckan, men de är ju så behändliga att bara dra på sig och så passar de till nästan allt! Måste nog köpa ett par till fast i någon annan färg:)
Slipsen köpte jag när jag gick i högstadiet. Då matchade jag den med trasiga nätlinnen och alldeles för korta kjolar. Tack gode gud så gör jag inte det nu längre, hehe. Jag vet inte om jag skrivit om de här skorna förut men jag hittade dem på rean för 75kr för 3år sedan. 75kr väl investerade då jag använt dessa skor mer än man kan räkna på fingrar och tår!


Haha Safari fick vara med på bild idag, kanske inte den mest smickrande bilden på henne men alla har ju bra och dåliga fotodagar;)

3 kommentarer: